Monday 16 February 2015

ayah...

assalamualaikum ..

lamanya menyepi...banyak perkara berlaku
perkara paling penting ....ayah saya sakit..

sekarang ayah masih di hospital..
esok ayah akan menjalani operation kali kedua untuk keluarkan ketumbuhan di tulang belakang.

jiwa saya hampir semuanya ingatkan ayah...
saya tak pandai nak handle semua benda dalam keadaan begini...

saya stop dulu sementara bisnes online...dan fokus kesihatan ayah..
hampir 2 minggu lebih saya bercuti di kampung...anak anak juga saya bawa pulang ke kampung, haikal baru seminggu ke sekolah tapi saya dah mohon cuti pada gurunya...

walaupun tak banyak yang saya mampu tolong dengan 4 orang anak yang masih kecil...tapi dengan adanya saya di kampung , saya rasa sekurang kurangnya saya boleh beri sokongan moral pada umi dan ayah...mereka perlukan sentuhan hati dari kami anak anak buat masa ini ...

moga esok ayah ok ...
sayangnya operation kali kedua saya tak dapat pulang ke kampung
inilah isteri...tempatnya di sisi suami...

andai saya suami, pasti saya dah ada di sisi ayah ...

ayah....ayah sangat baik
tersangat banyak memori dengan ayah

ayah banyak ajar yang baik baik
ayah ajar noli jadi ibu yang sangat haikal yousuff umar dan anas suka :)
noli jadi seorang ibu ikut gaya ayah layan didik noli dulu :)

i love you

Noli sayang ayah ..

Ya Allah tolonglah .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...