Monday 15 January 2018

Azam tahun baru 2018

Alhamdullilah syukur ya Allah..masih dipanjangkan usia..masih diberi kesihatan yang baik...anak anak yang membesar pelbagai telatah...suami yang sentiasa sabar dengan kerenah saya.alhamdullilah...umi masih dipanjangkan umur...ayah telah pergi hampir dua tahun lebih..tapi ayah sentiasa segar di hati

sejujurnya saya agak malas untuk update blog..begitu juga untuk berkongsi cerita di FB...

walaupun hakikat sebenarnya saya suka menulis...

kadang kadang ada rasa untuk update di fB tapi terasa malas  :)


sebenarnya bila melihat gambar gambar aktiviti anak anak di FB suatu ketika dulu...rasa rindu...semua tu kenangan untuk mereka...bila saya dah lama tak update FB...kuranglah kenangan anak anak yg saya simpan di FB....byk aktiviti anak anak yg tak dirakam.


teringin untuk aktif semula di FB tapi rasa tu belum sampai...



AZAM TAHUN BARU!!!

SAYA NAK SETELKAN PHD DALAM TAHUN NI. GOOD LUCK NORLIN!!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...