Thursday 19 May 2011

Luluskanlah Ya Allah..

Ya Allah luluskanlah master ku ini ya Allah agar aku dapat hidup tenang...dan fokus pada langkah seterusnya....namun ya Allah...hanya Engkau yang tahu yang terbaik untukku...aku redha atas segala ketentuanmu...berikanlah aku kekuatan untuk hadapi sebarang kemungkinan.....dekatkanlah hatiku ini pada Mu, peliharalah solatku, jauhkanlah aku dari hasutan syaitan, jadikanlah aku anak yang baik, isteri yg baik dan ibu yang baik buat anak anak ku...

permudahkanlah segalanya ya Allah....jika segalanya bukan seperti yg kuharapkan...kau tenangkanlah hati ini, kuatkan hati ini, dan berilah aku semangat untuk teruskan langkah...hanya pada mu aku memohon dan berserah...amin

1 comment:

ummuharithasif said...

smoga urusan noli dipermudahkanNYA...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...