Sunday 4 December 2011

haikal dan yousuff batuk

check up untuk pregnancy jumaat lepas batal sebab Yumiko, penterjemah bahasa untuk saya ada hal...jadi kami batalkan temujanji dengan doktor dan buat temujanji baru...
hari ni haikal dan yousuff batuk....nak bawa mereka ke klinik hari ni...teruk haikal batuk semalam....mesti sakit dada dia...kesian..

baby dalam perut dah rasa gerakan..bagi gelombang rasanya..rasa best sangat bila dah dapat rasa ni...semoga sihatla baby mama

sabtu yang lepas semasa di majlis perpisahan mbak netty, saya bertemu dengan isteri pak zainal, mbak nurul...mbak nurul baru datang ke jepun..mungkin tak lama...mbak nurul seorang doktor perubatan di Indonesia...saya ambil peluang tu untuk bertanya tentang sakit belakang saya...kata mbak nurul, mungkin sebab sejuk, jadi saraf yang tersepit akibat perubahan badan semasa mengandung akan terasa sakit...jadi saranan mbak nurul saya harus letakkan sesuatu yang panas di kawasan kaki dan belakang seperti tungku....actually saya dah buat macam tu...so saya kena teruskan lah cara tu supaya menampakkan kesan positif...dan harus terus bersabar...

saya ada bertanyakan mbak nurul mungkinkah saya mengalami slip disk...mbak nurul terkejut, katanya kalau slip disk memang teruk dan amat sakit...(dalam fikiran saya...ermm mungkin kot sebab emi dulu sampai pengsan)..tapi kata mbak nurul untuk memuaskan hati saya, mungkin nanti lepas bersalin saya boleh buat xray untuk check apa yg tak kena...tapi berdasarkan pendapat mbak nurul....saraf saya cuma tersepit....harap betullah jangkaan mbak nurul tu...semoga Allah pelihara kesihatan saya amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...