Tuesday 1 October 2013

lembaran baru

Assalamuallaikum,

Bismilahhirahmanirrahim.
Alhamdullilah saya membuka semula blog peribadi yang lama saya tinggalkan sepi.....
agak kekok untuk mulai menulis :)
banyak kenangan dalam blog ini,
post terakhir saya adalah semasa di Jepun, ketika masih mengandungkan Umar hero ke tiga saya.
Kini Umar sudah pun berumur setahun lebih,
Moga dapat saya gunakan blog ini untuk mendidik diri untuk dekat padaNya,
moga Allah dekatkan diri saya pada apa saja yang mendekatkan diri saya pada Allah.
Moga blog ini dapat memotivasikan saya, dekat pada orang orang yang boleh memberi inspirasi pada saya, membesar dan mendidik anak dengan jayanya, belajar menjadi insan yang lebih baik.
moga blog ini menjadi ruang untuk saya mencari ilmu dan berkongsi ilmu.
Moga Allah beri kekuatan untuk saya memperbaikki kesilapan dan kelemahan diri,

Alhamdullilah dan insyaAllah saya akan terus menulis.

2 comments:

Ina said...

welkam back norlin. kita pun dah rindu nak berblog mcm dulu2. btw norlin menetap kat mana skrg? apa perancangan norlin? wahm jugak ke?

norlin said...

ina terima kasih...sekarang ni noli nak serius dalam shaklee macam ina...doakan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...