Saturday 15 May 2010

Boleh tersenyum hari ini....

Alhamdullilah penantian tarikh viva akhirnya berakhir...
petang tadi masa on the way ke lubuk meriam, Dr Ahmad call....Dr cakap dia baru dapat email dari IPS kata viva saya pada 24 mei ini....betul betul di saat saat akhir...bermakna sempat la saya ke conference di tokyo pada 26 mei.....insyaallah semoga Allah buka jalan pada saya....
bermakna hari isnin ni saya dah boleh daftar conference dan bayar yurannya sekali....harap harap jgn lah ada aral lagi.....semoga Allah beri kemudahan dalam urusan saya di saat saat genting ini...
harapnya urusan daftar conference tak ada masalah ....

Buat masa ini, saya concentrate untuk viva pada 24 mei ini...ada lebih kurang seminggu saja lagi....semoga Allah beri saya kecerdasan akal, jauhkan kemalasan dan beri kemudahan dalam setiap usaha saya...hanya Allah yang berkuasa, dan mampu menjadikan segalanya....Ya Allah tolonglah hambamu yang lemah ini....

tadi....saya dapat berita gembira dari umi....katanya, nazli call cakap positive...aimi positive mengandung....alhamdullilah.....tersenyum girang saya terus call nazli dan aimi guna handset ayah sebab handset dah habis kredit :)...tapi time tu dah pukul 1030, mungkin nazli dan aimi dah tido.....kakak ucapkan tahniah, semoga aimi sihat dan kuat....nazli pun kena sama sama jaga kandungan dengan cara jaga perasaan isteri dan doa pada Allah .......bestnya nanti haikal bakal dapat adik sepupu baru...dan kakak pun ada anak sedara....tak sabar rasanya.... :)

Itu saja catatan buat hari ini...hari ini saya rasa lega sedikit sebab dah tahu tarikh viva walaupun belum lagi berjaya mengharungi getir viva yang selalu disebut sebut student student yang dah lepas....harapnya saya lulus....ok Norlin, usaha dulu...lulus gagal serah pada Allah saja....pasti ada hikmahnya.... :) yang penting dah usaha sepenuh hati....ermmm tak sepenuh hati lagi ni....gambatte gambatte Norlin!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...