Wednesday 26 May 2010

selesai sudah present conference....

syukur pada Allah selesai juga akhirnya....
sekarang ni guna internet di bilik hotel Holiday Inn, Tobu Narita....laju juga.....
suami dan haikal nyenyak tido....letih memang letih....terima kasih abang banyak berkorban untuk lin ...akhirnya selesai sudah apa yg dirancang....kalau tak dak abang tak tahula nak buat mcmmana...hanya Allah yang mampu membalas segalanya....

kami baru tiba di narita jepun pagi tadi pukul 8 pagi..bertolak dari klia mlm tadi pukul 1130....haikal tido sepanjang perjalanan, saya pula kurang selesa duduk lama di dlm kpl terbang...rasa lengah belakang, perut semakin membesar...tak macam dulu perut kecik ja masa mengandungkan haikal.....

sampai di narita airport...kami bergegas pos 2 beg besar ke matsuyama, dan dua lagi beg kami bawa bersama untuk 2 hari conference ini....terus tunggu bas ke holiday inn.....kebetulan semasa tunggu bas , ada pakcik dan makcik suami isteri dari UTP malaysia juga sedang menuju ke hotel yg sama untuk conference....ada la teman, rasa gusar takut lambat hilang sikit bila ada geng....sepatutnya masa pendaftaran adalah 8 pagi hingga 830....tapi masa menunggu bas tu pun dah 830....memang kami dah lewat.

sampai di hotel....terus daftar conference, dan check in hotel, tapi hanya blh masuk bilik pukul 2 ptg, jadi kamipun berkampng la sekejap anak beranak di lobi hotel....haikal cergas ke sana ke mari sebab satu mlm dia tido nyenyak, so dia memang happy ja pagi tadi...jadual present saya adalah pukul 2 tgh tadi .....jadi sempat la saya tgk presentation dari peserta lain, kebanyakkkan mereka adalah pensyarah dan staff universiti, nampak relax dan tak stress pun depa present....org dah berpengalaman....
saya macam biasala, dari pagi tadi saya kecut perut, dan asyik tgk paper saya dan tgk apa yg perlu saya present.....memang selalu gabra mcm ni.....hinggalah ke saat akhir nak present pun saya masih kecut perut.....dan hanya rasa lega bila dah selesai....hihi nilah saya tak tahu nak ubah macammana lagi....

tadi suami dah pesan, minta sesiapa tolong ambil gambar masa present....sebab suami saya jaga haikal di bilik.....tapi yg tak best nya kerana terlalu gabra, saya just fokus untuk present dan tak sempat nak suruh sapa sapa dalam dewan tu snap....kempunan suami nak tgk gambar saya present.....lin minta maaf abang....spontan jadi macam ni.....lin tahu abang kecewa, masih berfikir cara nak pujuk hati abang....lin pun rasa menyesal tak minta sesiapa snap gambar, padahal abg dah bagi kamera dan pesan.....sebab lin terlalu kecut perut berhadapan dengan mat saleh mat saleh, yang nampak sgt hebat .....ermm norlin norlin....selalu rasa rendah diri keterlaluan....sory abang.

bestnya malam ni tido dah tak payah fikir dah semua yang membelengu hati.....
sayag abang dan haikal... :)
juga baby mama dalam perut yg dah mula rasa gerakan.....
abang, haikal dan baby penting dalam hidup ini....restu dan senyum dari abang dan haikal amat amat lin harap berkekalan...

Buat ayah umi, nazli, aimi, najiy nabilah sulah, mak bidan....doa semangat nasihat amat dihargai
mama abah ila alin azam taufiq adi dayah wafa...semuanya sentiasa dalam ingatan, restu semua penentu kebahagian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...