Sunday 6 June 2010

nak mkn ais krim...

hari ni pagi pagi lagi rasa nak mkn ais krim..
sejak menagndung kali ni saya memang suka sgt terlintas di hati nak mkn aiskrim...
setakat mengandung ni dah 3 kali saya makan ais krim sorang sorang...hihi menghayati aiskrim tanpa papa dan haikal....hihi apalah mama ni kan...ais krim yg saya teringin sangat nak mkn tu hanya satu jenis ja..ais krim coklat, harga 100 yen...dalam RM3.50....
hari ni mungkin kaki ni akan melangkah ke LADY...dan beli ais krim ...

masa balik malaysia hari tu....saya asyik nak mkn buah tembikai....sempat mkn 3 kali buah tembikai....kat sini pun ada buah tembikai, tapi mahal sgt harganya...terus buat tak tahu jelah..nasib baik dah pulun mkn masa kat malaysia...

saya juga mengidam telur ikan yg digoreng di SUBAIDAH...tapi tak dapat, sebab mungkin sekarang ni stok telur ikan kurang kot...jadi umi cuba jugak cari telur ikan kat kedai lain, tapi tak dapat jugak yg goreng...dapat makan gulai telur ikan.....alhamdullilah hilang la sikit kempunan...

rasanya tu saja yg saya mengidam kali ni....
masa haikal dulu saya mengidam laksa dan nasi berlauk (ikan tongkol rebus gulai lemak)...masa tu kena masak sendiri sebab perasaan mengidam tu datang masa awal kandungan , masih di jepun...bila balik malaysia dah 8 bulan, tak rasa sgt nak mengidam apa lagi....

ok aiskrim aiskrim....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...