Sunday 6 June 2010

Tuhan beri aku cinta



Walau aku senyum bukan bererti,
Aku selalu bahagia dalam hari,
Ada yang tak ada di hati ini,
dijiwa ini...hampa

Kubertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin kan ada cerita cinta
Namun ada sahaja cubaan hidup..
Seakan aku hina...

Tuhan berikanlah aku cinta,
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta,
Aku juga berhak bahagia...
berikanlah restu dan halalMu
Tuhan berikanlah aku cinta...

Sambil mengemas rumah terlintas di hati cerita ketika cinta bertasbih......filem ni memang selalu buat saya teringat memori saya dan suami dan saya suka lagu lagu dalam filem tu....kali pertama saya tonton filem ni, jiwa saya terus berbunga cinta...

Buat suami tersayang....terus berikan ku cinta....

1 comment:

emilia said...

hehe terase nak tgk crite tu pulak bila bse post norli kli ni. da byk kli nk tgk tp xtertgk2 gak..mga bhgia slmanya..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...