Wednesday 29 September 2010

aktiviti membaca cerita bersalin di blog rakan rakan di jepun...

ha...dari semalam lagi duk cari blog teman teman kat jepun ni...cari part cerita bersalin...
ada yg bersalin normal, dan ada juga yg dibedah.....terasa takjub dengan setiap cerita...masing masing ada cerita tersendiri.....yang pasti akan menjadi kenangan manis walaupun mungkit pahit di rasa ketika itu....

kisah tumpah darah sebelum dan selepas bersalin, satu cerita baru bagi saya....hebat sungguh sesiapa yg pernah mengharunginya...

kisah bersalin bedah...ada sakitnya tak teruk lepas bedah...dan ada juga yg teruk....bila baca cerita yg teruk, rasa Ya Allah hebatnya ibu ini....kalau saya di tempatnya tak tahula macammana....

ada kisah shahdu, yg turut mengalirkan air mata saya setiap kali membacanya....

ada kisah kelakar, tertawa saya.....lucu dalam sakit....

disebalik kisah kelahiran baby di bumi nihon, ada cerita pengorbanan suami...dalam tempoh berpantang, semasa proses melahirkan....manisnya semua tu....

apala nanti cerita saya pulak...hari ni dah 36 minggu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...