Friday 24 September 2010

surah taha...untuk mendapatkan bayi yang lembut hati...

walaupun saya catat tentang kebaiikan surah taha pada ibu mengadung dalam entri sebelum sebelum ini...tapi saya tak amalkan pun surah tahani..hari ni baru terlintas di hati untuk membaca surah Taha...

Bila dibaca terjemahan surah Taha...menceritakan kisah nabi Musa....

teringat yg saya selalu juga bercerita tentang nabi musa pada Haikal sebelum tido...tapi cerita saya hanya tertumpu pada mukjizat tongkat nabi musa yang boleh mengalahkan ular ular ahli sihir firaun.....saya langsung tak cerita tentang bagaimana nabi musa dihanyutkan....cerita awal nabi musa...sebab saya sendiri pun kurang tahu...:)

saya ingat nak faham lebih sikit cerita nabi musa dan boleh cerita kat haikal malam ni....

nak cari cerita nabi musa yg ringkas kat google.....ok :).....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...