Monday 8 November 2010

Pagi yang sejuk

bangun pagi rasa sejuk ja...rupa rupanya hujan....
sedapja saya dan yousuf tido mlm tadi...yousuf pun tak nangis malam...dua hari yang lepas yousuf sedar malam dan nangis tak mau tido sampai pukul 4 pagi....alhamdullilah malam tadi dah ok, cuma bangun untuk menyusu saja...

dah byk mlm saya tak cukup tido, mlm tadi malam yg paling nyenyak sgt....alhamdullilah....
pagi pagi, haikal dan papa sibuk bersiap ke sekolah....haikal sekarang ni dah berbalut baju tebal, sarung tgn, dan topi kairu dia tu...kkalau hujan, tambah baju hujan satu lagi..dah sejuk sekarang...papa yg hantar haikal ke sekolah..
rindu nak hantar haikal ke sekolah pagi pagi mcm dulu...nanti bila mama habis pantang dan lama sikit blh la mama hantar haikal pulak.....

best sebenarnya hantar dan ambik haikal, blh hirup udara segar....sembang sembang atas basikal....tgk keretapi masa nak lintas jln ......dan yg best lagi mama mcm bersenamla kan...kayuh pegi dan balik dah 30 minit.....okla tu untuk senaman ringan di pagi hari....

thanks abang sebab sibuk hantar dan ambik haikal dah la sibuk study dan kerja lab lagi...

lps raya haji ni famili suami..abah, mama, taufiq, azam dan alin akan datang ke sini...
saya pening tgk rumah saya sekarang ni, agak tunggang langgang...mungkin saya dah blh kemas sikit sikit...kalau nak tunggu hbis pantang baru nak pulun kemas takut tak terlarat pulak,,,
buat yg ringan ringan ja dulukan.....

kat bwh ni vidio haikal yg saya ambil dulu masa 2 tahun 7 bulan kot....
lagu rain rain go away....bubuh vidio tu kat sini sempena hari yg hujan dan sejuk.hihi


1 comment:

ummuharithasif said...

pandainya haikal nyanyi..punye bhasa tersendiri..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...