Monday 17 February 2014

Yang tak kena dengan Shaklee


Assalamuallaikum kawan kawan..

Ya saya nak konsikan yang baik baik tentang Shaklee...yang tak baik saya nak diamkan ker?..oh tak, saya juga nak kongsikan.....

saya nak kongsikan apa yang tak kena dengan Shaklee

1. Yang tak kena dan tak baiknya...jika supplemen Shaklee diambil sebagai satu satunya jalan penyelesain kesihatan anda....

makan Herblax dan lecitine ni, aku tak payah diet, tak payahsenaman...cukup 1 bulan turun 5 kilo....kolesterol, lemak boleh hilang macam tu ja....cepat kita borong banyak banyak herblax ni...

aduih takutnya kalau jumpa dengan orang orang yang berfikiran macam ni...100% salah ....Shaklee bukan ubat kurus, rangkaian vitamin Shaklee adalah supplemen...nak kurus anda tetap kena jaga pemakanan dan bersenam...

2. Yang tak kenanya lagi...anggap Shaklee ni ada pil ajaib, macam dalam cerita doremon...makan pil kenyang terus tak perlu makan apa dah...

bahayanya...janganla macam tu....terus makan makanan berkhasiat yang ada, makanlah makanan seimbang....jadikan supplemen Shaklee sebagai pelengkap nutrisi anda, bukan punca nutrisi anda...

3. Telan semahu mahunya semua supplemen Shaklee yang memberi banyak khasiat.....rasa rugi bila tak makan semuanya....

pendapat peribadi saya...jangan kita berlebih lebih....beri peluang badan kita rasa nikmat vitamin tu...kalau bagi banyak sangat , badan pun dah muak dan tak tahu nilai sedap ke ok ker...bagus ker...

Itu sahaja dulu yang nak saya kongsikan....dapatkan info tentang vitamin dengan jelas, jika anda ada masalah kesihatan, mungkin ada sesetengah produk Shaklee yang tak sesuai dengan anda...
dan ada juga sesetengah vitamin Shaklee yang tak boleh diambil bersama...so maklumat jelas anda patut tahu dan tanya ....

pm Hiyoko supplement shop untuk dapatkan info tentang Shaklee...jangan malu segan ok.

Berminat untuk dapatkan info lebih lanjut tentang produk shaklee, 
silakan pm saya di fb: Amir Izzani Norlin
atau ke fanpage kami: Hiyoko supplement shop
atau msg di 013-9270211

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...