Saturday 13 September 2014

Ceramah dari sister Yasmin Mogahed

Assalamuallaikum

hari ni saya berada di rumah mertua di terengganu...
suami saya sertai lumba basikal di terengganu sejauh 160 km....

malam ni saya spent masa untuk menikmati kelajuan internet dengan mendengar ceramah dari sister Yasmin Mogahed, dah lama saya nak dengar talk dari beliau tetapi di rumah saya di kuantan, internet slow, youtube memang tak dapat buka....jadi inilah peluangnya...anak dah tidur...semua dah setel makan, sapu sampah basuh pinggan sekarang masanya saya melayan youtube...

Selama ni saya hanya membaca buku tulisan beliau RECLAIM YOUR HEART
malam ni saya dapat dengar sendiri , jelas dan tenang penyampaian beliau...

jika kawan kawan nak dengar silakan ke sini


Jika kawan kawan sukakan ceramah beliau dan suka dengan idea beliau, boleh beli buku reclaim your heart tu ...sesuai sangat untuk kita kaum wanita yang tak stabil emosi....hihi, saya la tu tak stabil emosi, sebab kadang kadang letih dengan kerja rumah, urusan anak suami...jadi tak stabil emosi kadang kadang...insyaAllah moga emosi jiwa kita dapat dikawal dengan rasa kasih dan sayang pada illahi....


kepada yang berminat boleh beli buku ni dari saya,

RM 81, kos pos RM 6.

013-9270211 Norlin 








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...