Sunday 21 September 2014

Collagen Shaklee ramuan mirip kecantikan jepun.



Promo collagen Shaklee berapa hari je lagi! lepas ni tak tahu bila lagi Shaklee nak buat promo untuk collagen , kepada yang nak cuba kehebatan collagen untuk kecantikan dalam dan luar nilah masa yang terbaik


- harga rendah
- kualiti terjamin
- cantik untuk diri dan pasangan 

ok antara kandungan collagen yang saya nak kongsikan adalah RSS collagen dari sisik ikan merah dan ekstrak biji benih Camellia.



Masa mula mula saya intai intai collagen Shaklee 2 tahun lepas , 2 bahan nila yang buat saya kata dalam hati

" patutla bagus collagen Shaklee ni, ramuan dia macam ada unsur unsur kecantikan dari jepun "

 mentang mentangla penah duduk jepun asal yang elok semua dari jepun. hihi. tapi betul saya memang terpengaruh dengan kecantikkan org jepun

ok di Jepun, khasnya di ehime tempat saya duduk dulu. ikan merah memang popular dipanggil ikan tai. makcik makcik jepun selalu cakap ikan tu khasiat tinggi dan mahal harganya. mereka percaya ikan tai memang baik untuk kecantikan. 

kandungan utama kolagen shaklee adalah sisik ikan merah.
sisik ikan merah merupakan sumber premium kolagen dengan kadar penyerapan lebih tinggi dan pencemaran lebih kecil 



dan bunga camellia, memang banyak di jepun, minyak cammelia dari bijinya memang popular sebagai ramuan kecantikkan traditional...bunga camellia menjadi salah satu tarikan selepas sakura di jepun.



minyak camelia ni saya ada beli masa di jepun dulu, sapu di rambut dan kulit badan.



dan collagen, kat mana mana kedai 24 jam ( kombini) memang dijual macam jual air tin. dalam sup oden yang dijual dikedaipun dimasukkan collagen. collagen dah jadi macam makanan kecantikkan utama masyarakat jepun.

Jadi rebutla peluang tgh harga rendah ni untuk merasai collagen Shaklee, kesan dari hujung rambut sampai hujung kaki





Boleh hubungi saya
Norlin 013-9270211
Shaklee id 1028243

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...