Monday 1 December 2014

Belajar buat web yang ada open cart :)

Assalamuallaikum ...

malam ke tiga saya menuntut ilmu dengan cikgu Niza...dah nampak hasilnya sikit web site saya ni..
tak sabar nak tunggu siap

Saya bersyukur allah temukan saya dengan Syahirah ...rakan saya ini pakar dalam FB marketing...dia yang perkenalkan saya dengan Niza, pakar dalam buat open cart...

Shahirah ni pakar FB add...saya kenal cikgu shahirah masa menuntut ilmu under NPC  bawah Maryam rakan sekolah MRSM Taiping saya dulu. ...Masa tu shahirah ajar buat Page dan FB add.....dari situlah wujudnya Hiyoko Islamic parenting 

Saya bersyukur sangat sebab cikgu Niza ni bukan sahaja pakar tapi sangat sangat memahami keadaan saya sebagai seorang ibu 4 anak....adalah mustahil untuk saya duduk diam dan mengadap komputer untuk satu tempoh yang lama untuk buat webni...lebih lebih lagi saya memang kurang pandai bab bab teknologi komputer ni...

syukur sangat cikgu Niza setia temani saya...ajar saya satu satu...sudah 2 malam kami gunakan masa malam sampai ke pagi untuk hasilkan web saya...masa ni paling sesuai, sebab anak anak dah tidur....jadi dapat buat ikut flow yang cikgu niza ajar dengan tenang...

semasa saya tulis blog ni, cikgu niza tengah stop susukan anaknya yang baru berusia sebulan lebih....macamnilah kami menuntut dan cikgu niza memberi ilmu...adakalanya saya pula yang mohon diri stop sekejap untuk susukan anak yang menangis...indahnya...moga Allah murahkan rezeki dan beri kebahagian dan kejayaan dunia akhirat untuk Cikgu Niza.

Memang cikgu Niza ni ajar satu satu...orang yang tak pandai IT macam saya pun boleh buat ikut step satu satu .


Bila anak sedar tidur, nak susu atau meragam...kami stop dan kemudian sambung semula :)

Moga impian saya untuk ada sebuah web tercapai....

Oh ya untuk set permainan RM 60 clearance tu ada lagi tau...siapa berminat boleh terus pm saya atau wasup di 013-9270211 :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...