Wednesday 6 January 2010

small business.. :)

Ermm...cerita pasal tujuan buka blog.....
Tujuan buka blog ni adalah untuk story pasal apa yg saya buat, masak (tengok improvement diri, apa perkembangan menarik haikal supaya besar nanti dia tahu pasal diri dia, untuk promotion berniaga saya......dan sebab suami memang dah lama suruh buka blog....hihi bila dah berjaya buka blog ni, mesti abang sukakan...akhirnya isteri abang dah ada blog untuk di kongsi ramai..... ;)
ermmm memang tak dinafikan ramai yg dah ada blog especially suri rumah tangga kat jepun ni....
sebelum ni saya selalu juga baca blog EMI, isteri PEROT.....memang teruja dengan resepi masakan harian yg tersusun rapi....kalau tak ada blog mungkin kita tak perasan pun apa yg kita masak....

Actually dah lama fikir pasal berniaga ni....
Cuma nak mulakannya je yg tak lagi.... :)...dah lama tertunda....and now I should just do it (with my husband support).
Oleh itu, saya dengan rendah dirinya...ingin mempromosikan nasi tomato saya.
Bismillahirahmanirahhim.....


Tomato rice is served with “ayam-chicken –AYAM MASAK MERAH”. Source of protein and of course OISHI......and with “ACAR”...mix of fresh vegetable added with little vineger made this dish will absolutely delicious.

For those who never taste NASI TOMATO, why not give a try. Booking it via email or phone message. You will get NASI TOMATO every Friday after Friday prayer. Just 350 yen...you will enjoy this special dish.

Booking before this Friday (8 January 2010)

080-3927-6527 (my husband phone number- Amir)

hiyokohaikal@gmail.com

ok ker ni...promotion macam sungguh sedap (saya ketawa sendirini..)........
Good luck to myself.....and friends why not give a try!....
Thank you.




3 comments:

norlin said...

...thanks abang tolong ambikkan gambar nasi tomato tu....puas hati... :)

adzuan aziz said...

boleh la saya order2 tiap2 jumaat;P

norlin said...

aa boleh wan ...dialu alukan....kak noli will try the best to cook ...harap harap sedapla kan..hihi,thank you

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...