Wednesday 15 October 2014

kapal terbalik di Dungun

malam ni sambil susun susun gambar terjumpa gambar gambar di Dungun hari tu...semasa ikut papa ada meeting di Dungun...kami jalan jalan di pantai teluk bidara..

saya suka pokok ni...unik dan antik :)



pokok kelapa yang tumbang macam ni selalu ada di pantai kampung saya, selalunya budak budak main meniti dan buat jongkang jongkit...nampak tak jauh nun di sana ada kapal karam ditimbus pasir, besar juga kapal tu


Umar tak berani panjat kapal ni...




tengok pokok tajam tajam yang haikal dan umar main tu ...masa saya kecil kecil pun selalu main pokok ni...selalunya kami lepaskan bunga ni ditiup angin pantai dan kami akan kejarrrrrr ramai ramai best !

cantik gambar ni , suami saya yang ambil gambar ni ...saya sukakannya :)

pantai :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...