Thursday 10 February 2011

Selamat hari jadi norlin!

Selamat hari jadi...
Selamat hari jadi..
Selamat hari jadi ...Norlin
Selamat hari jadi.... :)
(tepuk tangan clap calp clap)

sempena hari jadi say ani...saya nak menjerit pada dunia....

Noli sayang umi ayah!
Lin sayang abang!
Mama sayang haikal dan Yousuff!
Kakak sayang nazli aimi, najiy nabilah !
Noli sayang mama abah!
kak Noli juga sayang adik adik ipar..dayah, dekdi wafa, nana , ila, azam alin, taufiq.
Maklong sayang dan rindu Irfan dan amin!
Noli rinduuuuu mak bide, sulah, cikmah, mokyah, mok cik ye....sa.....!
Saya rindu cikgu cikgu....cikgu Disdi, ustaz rahim, cikgu shah, teacher za, cikgu roswan, cikgu tajun,,,semua cikgu cikgu...saya juga teringat pada Dr Ahmad, Dr Amirul...
Saya rindu semua kawan kawan lama...

Ya Allah panjangkanlah umurku
Jadikanlah aku anak yang baik...
Jadikanlah aku isteri yang baik, yang lembut, yang cantik dan menenangkan di mata hati suami
Jadikanlah aku ibu yang baik, yang penyayang, yang menjadi tempat paling bahagia pada jiwa anak anak ku....berikanlah aku ilmu, kekuatan agar dapat mendidik anak anak ku jadi manusia cemerlang dunia akhirat...
Jadikanlah aku manusia yang beriman..peliharalah solatku...peliharalah akhlakku....
Peliharalah kesihatan ku...kesihatan umi ayah...kesihatan suami dan anakanakku...amin

3 comments:

ummuharithasif said...

slamat hari lahir noli..smoga bertambah keberkatan dlm hidup noli dengan bertambahnya umur noli...amin

Lisa Hz said...

happi besday norlin!
may life always holds the best for u.. aminnn.. =)

Ummu Amin said...

Kak Norlin,

Selamat Hari Lahir, moga bertambah iman, ilmu dan amal;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...