Thursday 11 February 2010

Sibuk, cuti berniaga :)

hari ni tak jual nasi sebab busy sikit dgn urusan master....doakan master saya dipermudahkan ALLAH.....

birthday saya semalam....11 Febuari....saya tak buat apap pun sebab sibuk sungguh minggu ni...
tapi malam tadi husband belikan kek gulung, kira kek birthday la tu...sedap kek tu....
suami suruh saya makan sepuasnya...hihi thank you abang....

ni ada gambar roti yg saya buat dalam minggu ni....walaupun sibuk sempat lagi buat roti sebab ... bread maker setia membantu......kalau takdak bread maker...meroti memang leceh sikit la...

Ni roti isi sosej kat dalam...Haikal kerja mengorek sosej ja....sebab tu tak potong roti ni nanti dia nampak sosej, terus nak sosej...jadi bagi seketul roti tu...nanti dia makan baru la terserempak sosej tu... :)

Ni pun roti sosej jugak, cuma saya tabur cheese kat atas dia....pastu calit madu sikit bagi manis ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...