Wednesday 14 September 2011

vidio dari kubang golok

seronok betul dapat tengok vidio ucapan raya dari famili kubang golok....walaupun lama nabilah nak menghantar satu satu file..tapi akhirnya berbaloi dapat tengok mak bide....dah makin tua mak bide, kurus...nampak lemah ja suara...tapi masih boleh senyum dan ketawa..tula semangat mak bide ...walaupun uzur tapi semnagat tu kuat....

gelak tawa sulah dan mok cik mah yang dua dua makin montel...hihi....awat tah...memang montel montel makcik makcik ku ni....cikmah yang tak pernah lekang senyum...macam tak dak masalah ja...hihi...mungkinkah satu hari nanti saya pun akan ikut size makcik makcik ku ni...haha kena bersedialah....genetik besar besar belaka ni....

ayah umi...lama betul tak jumpa..sekarang ni internet pun tak dak kat kubang golok...jadi kami terputus hubungan dari segi nak melihat wajah....just call..dengar suara pun jadilah....nasib baik nabilah rakamkan vidio semua masa raya hari tu....yang paling saya nak tengok semestinya mak bide....mak bide sakit teruk hari tu, saya tak dapat nak menjenguk...moga panjang umur mak bide...insyaAllah raya tahun depan saya beraya di malaysia....moga panjang juga umur saya....rindunya....

banyak kali saya tengok vidio celoteh celoteh makcik makcik saya ni...asyik gelakja depa ni...macamtula famili saya ni..semua jenis cakap kuat kuat dan bising..ada dua orang pun macam ada 10 orang...gege sungguh....sellau kalau saya ada...saya tukang sengih ja...depa tukang bising...haha ...rindu sulah cikmah....mokyah pun rindu jugak.....mok cik ye..ayah me dah pergi, tapi rasa macam ada lagi ja...alfatihah untuk ayah me dan ayah tua....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...