Wednesday 2 April 2014

Buku parenting PROMOSI SET KOMBO HOT!- PERCUMA BUKU AMMAR !!!

Bismillahirrahmanirrahim, 







Semua buku ini adalah buku Best Seller samada di pasaran kami atau di pasaran penerbit.


Hanya 40 set terbuka untuk semua sehingga 30 April ini.

40 set sahaja ya.



Jumlah harga semua buku di dalam KOMBO ini adalah rm 181

pada bulan ini, anda mendapat buku ini dengan harga RM 153, dan PERCUMA buku Cerita Cinta Ahmad Ammar (Harga Asal RM 23)


Harga pos: RM 9.80
Mahu lebih jimat kos pos? belilah secara beramai ramai kalau jiran, ahli keluarga atau rakan sepejabat mahu beli juga;)

Semoga lebih ramai mendapat manfaat dari segala ilmu dan rahsia kepunyaan Maha Pencipta






RECLAIM YOUR HEART 

by Yasmin Mogahead
Many of us live our lives entrapped by the same repeated patterns of heartbreak and disappointment. Often, we have no idea why this happens.  Reclaim Your Heart is about freeing the heart from this slavery.  It is about the journey in and out of life’s most deceptive traps.
Reclaim Your Heart is not just a self-help book. It is a manual about the journey of the heart in and out of the ocean of this life. It is a book about how to keep your heart from sinking to the depths of that ocean, and what to do when it does. It is a book about redemption, about hope, about renewal. Every heart can heal, and each moment is created to bring us closer to that transformative return. Reclaim Your Heart is about finding that moment when everything stops and suddenly looks different. It is about finding your own awakening. And then returning to the better, truer, and freer version of yourself. Many of us live our lives, entrapped by the same repeated patterns of heartbreak and disappointment. Many of us have no idea why this happens. Reclaim Your Heart is about freeing the heart from this slavery. It is about the journey in an out of life's most deceptive traps. This book was written to awaken the heart and provide a new perspective on love, loss, happiness, and pain. Providing a manual of sorts, Reclaim Your Heart will teach readers how to live in this life without allowing life to own you. It is a manual of how to protect your most prized possession: the heart.

HOT ISLAMIC PARENTING BOOK FROM UK 
THE MUSLIM PARENT'S GUIDE TO THE EARLY YEARS





The Muslim Parent's Guide to the Early Years is an invaluable aid for parents to help bring up their pre-school age children in an Islamic setting.



It offers advice from the Qur'an and Sunnah to the busy parent about a variety of issues from how to create a child-friendly, Islamic home environment right through to how to deal with a disruptive child.

It is packed full of ideas and activities that will keep children from the ages of 0 to 5 stimulated in all areas of their physical, mental, emotional and religious development, with sample daily activity plan, themes and observation chart.

CONTENTS:

1. The Role Of Parents
2. Creating An Islamic Home
3. Creating A Child Friendly Home
4. Raising Healthy Children
5. How To Deal With A Disruptive Child
6. Intellectual Development And Play
7. Child Development
8. Planning Your Day And Activities
9. Observing Your Child

Writer:
Ummu Safiyyah Najmaddin is a mother of two. She received her Diploma in Child Care and Education (DCE) in 2003 and currently is working towards her degree in Psychology. A passionate advocate of the Islamic education of the future generation, she has extensive experience working with pre-school children both in nursery setting and private tuitions.




Cinta Di Rumah Hasan Al Banna



                                                 




Menggambarkan contoh praktikal dalam kehidupan berumah tangga orang-orang soleh. Hasan Al Banna adalah figure yang soleh sekaligus pejuang dakwah yang harum namanya di dunia Islam. Bagaimana praktik kehidupan Hasan Al Banna ? Bagaimana ia menjalin komunikasi dengan isteri dan anak-anaknya? Dapatkan jawapannya di buku ini, melalui hasil temubual dengan anak-anak Hasan Al Banna Rahimahullah
As-Syahid Hasan Al-Banna, sebagai pewaris Nabi dan ulama mujtahid penyambung tugas penyampai Risalah Islamiyah ini, telah mengamalkan semaksima mungkin bagaimana praktikal dan amalan mendidik anak-anak yang beliau telah lakukan sendiri.

Justeru keteladanan yang telah ditunjukkan dengan nyata di dalam kehidupan keluarganya, terutama dalam pendidikan iman, ilmu dan akhlak, memberikan inspirasi hebat dalam kehidupan jemaah, terutama pelapis-pelapis besar yang mewarisinya, para ulama, pemikir, da'ie dan cendikiawan dalam medan dan rangkaian dakwah, sepetutnya terus menjadi pengajaran dan iktibar berharga bagi generasi kini, ulama, pendakwah dan aktivis gerakan Islam, khasnya pendidik dan orang tua dalam menghadapi cabaran dan tribulasi mewariskan perjuangan Risalah yang mulia ini kepada generasi akan datang

Muhammad Al-Fatih 1453

Pemuda yang mengukir namanya dalam sejarah emas dunia, dengan prestasi dan pencapaian yang tidak pernah ada pada masanya ataupun sebelumnya, prestasi yang jauh melampaui zamannya.
Ini adalah kisah ketika dunia hanya mengenal dua wilayah; Barat dan Timur. Ini adalah persaingan antara dua negara: Imperium Rom dan Khalifah Islam. Ini adalah ceritera saat dunia terbahagi menjadi dua bahagian; Kristian dan Islam. Ini adalah epik antara dua kekuatan: Byzantium dan Uthmani.
Pada suatu masa ketika dunia hanya terbahagi menjadi dua bahaagian, sudah menjadi kewajaran bagi Barat untuk menakluki Timur. Namun ada seorang pemuda yang membalikkan semuanya dan menakluki sebahagian besar Barat.
Pemuda yang mengukir namanya dalam sejarah emas dunia, dengan prestasi dan pencapaian yang tidak pernah ada pada masanya ataupun sebelumnya, prestasi yang jauh melampaui zamannya.
Ini adalah satu pertempuran paling penting dalam sejarah Islam dan sejarah dunia. Pertempuran yang sangat berpengaruh kepada hubungan Kristian dan Islam serta panglima terbaik yang telah digambarkan oleh Baginda Rasulullah SAW.




PERCUMA 
CERITA CINTA AHMAD AMMAR 


BERMINAT UNTUK DAPATKAN 
SET KOMBO HOT INI
BOLEH MSG SAYA 

NORLIN 013-9270211
FB Amir Izzani Norlin 
page FB : Hiyoko Islamic parenting 

PROMOSI INI HANYA UNTUK 40 SET SAHAJA!!!







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...