Thursday 3 April 2014

Shaklee business yang best!!!


Assalamuallaikum , 


Bisnes Shaklee ni kalau buat sungguh sungguh tekun dan sabar insyaAllah hasilnya sangat mengujakan...malam ni saya ambil peluang untuk baca success story rakan rakan yang dah berjaya capai tahap tahap tertentu dalam Shaklee...

kalau kawan kawan nak baca...jom join group saya ...bawah Master Ainul Shahrazad, ada banyak cerita cerita yang dikongsikan oleh mereka yang dah berjaya dalam Shaklee....jatuh bangun, kesungguhan, kecekalan...dan mereka ada push factor yang jelas...banyak langkah , amalan dan usaha yang dikongsi....terus terang saya katakan...banyak sangat nilai nilai murni yang kita dapat ambil dari perkongsian mereka...

Alhamdullilah dengan nilai keahlian RM 65 untuk dapat ilmu sebanyak ini, berterusan pulak tu....saya syukur sangat, saya tak rugi...malah untung berganda ganda, untung duit ...untung jati diri ...untung semangat 
dan moga moga segala bimbingan mereka beri saya untung akhirat 

petik sikit ayat mummy saya 

Kalau betul2 serius, nasihat saya; REDAH JE! BUAT JE! Kalau rasa malu nak post, POST JE! kalau rasa tergagak2 nak cerita kat org ttg Shaklee, CERITA JE! kalau rasa xde org suka baca post u ttg Shaklee, lantak derang lah... u post ajer.
Ikut apa yang mentor dah ajar.. duplicate.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

JOM berbisnes Shaklee bersama saya, jangan bertangguh untuk mulakan....

p/s : saja nak share, call umi saya dan beritahu apa yang saya dapat bulan ni bonus 4 angka dengan Shaklee....terkejut umi...  saya hanya suri rumah, yang tak habis habis dengan kerja rumah dan anak anak kecil yang bijak dan aktif ....usaha , doa tawakal...lambat cepat tu semua kuasa Allah 




Berminat boleh hubungi ;
Puan Norlin
SMS 013-9270211

FB: Amir Izzani Norlin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...