Sunday 24 August 2014

B kompleks tingkatkan selera makan

Assalamuallaikum...

Alhamdullilah rasa sangat seronok hari ni...

Kak Nora call tanya B kompleks, Kak Nora adalah pelanggan tetap B kompleks dan Vitamin C SR Shaklee....dia dah call minggu lepas untuk beli b komplek tapi sebab saya masih di kampung dan tengah berpantang saya tak dapat sediakannya untuk Kak Nora.

hari ni Kak Nora call, B kompleks tak sampai lagi, saya baru order...kata kak Nora, dah 2 minggu dia tak makan B kompleks, selera makannya jadi berkurang dan berat badannya turun  :(   ... Kak Nora menggunakan B kompleks untuk tambah berat badan dan ternyata B kompleks berkesan ...


Bila saya dengar macam tu terus saya nak bagi B kompleks yang saya ada untuk buat sampel untuk  2 minggu, kesian kak Nora, sementara tunggu B kompleks yang di order sampai, boleh la dia guna yang sampel,

sebagai agen Shaklee, saya rasa seronok sangat bila dengar kesan positif ni ..alhamdullilah syukur pada Allah, semoga apa yang saya jual ni membantu orang yang memerlukan.

Untuk pengetahuan kawan kawan, B kompleks dapat meningkatkan berat badan ...mungkin kita yang badan biasa biasa ni risau nak ambil b kompleks takut gemuk, takut selera meningkat...sebenarnya ada caranya :)

Ambil sebiji B kompleks sebelum makan, untuk yang nak tingkatkan berat badan...so masa makan lunch atau dinner , memang selera kita meningkat...bila dah lalu makan insyaAllah berat badan boleh meningkat.

dan bagi yang tak mahu berat badan naik, ambil B kompleks selepas makan. B kompleks bagus untuk orang perempuan, terutamanya untuk hilangkan stress....sangat sesuai untuk ibu ibu yang sibuk bekerja, jaga anak....yang terdedah pada stress. ada banyak lagi kelebihan B kompleks nanti saya tulis lain....


Untuk mendapatkan info lanjut
jangan segan silu untuk 
hubungi saya


bersama kita berkongsi ilmu 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...