Thursday 9 June 2011

diam, masam, ....ada sebabnya

ermm...dah 4 tahun lebih saya bergelar isteri..namun kadang kadang saya masih terlupa tentang sikap suami ....
rupanya petang ni diam , masam.....ulser mulut ka.....ermmmm betul betul saya terlupa...sebab suami saya dah lama tak sakit.....

sakit=bad mood....
tu pun saya baca di facebook...ulcer mulut rupanya...

ermmm hampir memporak perandakan fikiran saya (syaitan juga suka membisik yang tak elok)....norlin lepas ni think positivela ok!
jangan sama sama nak moody ok norlin...maaf anak anak ku...mama terrmoody sama...kasihann haikal dan yousuff.....mama janji takkan terpengaruh dengan perasaan sesiapa pun lepas ni...SENYUM SENYUM untuk anak anak mama...dua dua dah dilamun mimpi...haikal dan yousuff tido awal malam ni....sayang sangat kat haikal dan yousuff...juga sayang untuk papa yang masih di lab...moga cepat sihatlah ulcer mulut....senyum demi anak anak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...