Friday 24 June 2011

jangan berhenti berkenalan

haikal dan yousuff dah lena dibuai mimpi...
tadi dapat call dari papa mungkin, tapi tak clear dan tak jelas...moga selamat suami saya ...dan sentiasa di bawah rahmat Allah....
ketiadaan suami memberi saya sedikit masa lapang...sebab tu saya boleh menjenguk blog dan facebook sekarang....ada rasa rindu....moga abang pun rindu kami juga...

jangan berhenti berkenalan....blog ini dikirim oleh Dayah adik ipar saya yang jauh di USU ...universiti sumatera utara....tahun akhir medic...dayah seorang yang lembut, bersuara halus, berani...dan gaya gerakan jari sama macam abang amir...hihi ...kak noli memang sentiasa memerhati...gaya pegang pen, gaya pegang dan belek kertas...sama macam abg amir...

terima kasih dayah.....kak noli dah baca blog ni...

rasanya saya pernah ikuti blog ini suatu ketika dulu...tapi entah macammana saya dah lama tinggalkannya...

jangan berhenti berkenalan....ermmmmmmmmmmmmmmmmm panjang nya ermmmm saya....
betullah jangan berhenti berkenalan..........jangan berhenti berkenalan norlin, sampai ke anak cucu, sampai akhir hayat....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...